søndag den 16. juni 2013

På vej op igen

Så er der begyndt at komme flere km på igen ;)

Jeg har de sidste uger ikke løbet så mange km, (60-85 km) til gengæld har jeg nok løbet lidt stærkere end "normalt". I denne uge gik jeg lidt op i km antal og vil bygge langsomt op frem mod 24 timers løbet.

Ugen ser ud som følger:

Mandag:
7 km med 4.24 i snit + 20 min styrketræning

Tirsdag:
11,7 km med 4.40 i snit

Onsdag:
20 km med 4.51 i snit

Torsdag:
1 times styrketræning + 45 min styrketræning

Fredag:
18 km med 4.33 i snit

Lørdag:
23 km med 4.58 i snit

Søndag:
20 km med 4.46 i snit + 1 times styrketræning

I alt blev det til 100 km med snit 4.46  i denne uge, og jeg føler mig slet ikke brugt, og det er jo fint, nu skal der bare bygges langsomt op, og jeg glæder mig til at prøve at løbe en Dobbelt Marathon den 14 juli, en rigtig god gang træning, hvor jeg har tænkt mig at prøve noget energiindtag...

Min Kost er ved at være på rette spor igen, og vægten går den rigtige vej, selv om det går MEGET langsomt, jeg er stadig lidt svag når det gælder om at lade være med at spise usunde ting og jeg spiser stadig lidt for meget ;o))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar