onsdag den 26. juni 2013

Nye Tider

Pyha, jeg synes jeg har travlt for tiden, både på arbejdet og hjemme...Alligevel lykkes det mig at få løbet en masse gode km, og det er godt, da der er sket noget rigtig spændende, jeg har været så heldig at blive inviteret med i et super sejt Team af ultra-athleter, nemlig teamet :

http://www.teamultraspireashmei.com/

Teamet består af seks forskellige athleter der alle dyrker ultradistancer, vi kan hjælpe hinanden, med fornuftige træningsmetoder og test af godt grej...det er super spændende og jeg glæder mig meget til dette projekt.

Jeg er begyndt at sætte km antallet lidt op hver uge nu, og jeg kan mærke mine ben bliver lidt mere trætte, så næste uge, vil blive en rolig uge km mæssigt, men det passer fint med jeg skal deltage i en triathlon stafet, hvor jeg skal løbe en hurtig 10 km ;). Jeg ved at ham der skal svømme og ham der skal cykle giver sig 100%, hvilket jo sætter pres på mig ;) men jeg glæder mig og det bliver rigtig sjovt.

Sidste uge blev det til 126 km, og det var med en godt gennemsnit på 4.46 hvilket jo er ganske ok, denne uge bliver nok til lidt mindre, pga. travlhed ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar